Garantie & klachten

Wanneer je een pakketbrievenbus koopt bij GEORGE Pakketboxen zorgen wij voor de juiste, exclusieve garantiebewijzen en een correcte, vlotte klachtenafhandeling. Dat beloven we!

1. Klachten

Voor GEORGE staat klanttevredenheid bovenaan, daarom doet hij er alles aan om z’n klanten 100% tevreden te houden. Mocht er toch iets fout lopen, hebben we enkele stappen die je best volgt om ervoor te zorgen dat je klacht snel wordt verholpen.

  1. Heb je een klacht? Dat vinden we heel vervelend! Gelukkig staat GEORGE en z’n team klaar  om je klacht zo snel mogelijk van de baan te helpen. 
  2. Laat het ons snel weten als je een klacht hebt en omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk. Dit kan via e-mail, per telefoon of per post, zo kunnen we snel in contact komen met elkaar.
    • E-mail: hello@deliverease.be
    • Per telefoon: 011 25 66 60
    • Post: DeliverEASE BV, Kempische Steenweg 311/ 2.13, 3500 Hasselt (België)
  3. We zetten alles op alles om je klacht binnen de 7 dagen te behandelen (maar meestal gaat het véél sneller!)
  4. Komen we er écht niet samen uit? Dan kan je besluiten de zaak voor te leggen aan de Consumentenombudsdienst van de Federale Overheid via Consumentenombudsdienst.be of bij de geschillencommissie via het Belgische ODR Platform. We zouden het heel jammer vinden, maar we respecteren je keuze. 

Juridisch kader

  • Op alle overeenkomsten die we afsluiten met onze klanten, ongeacht hun woonplaats, is uitsluitend het Belgische recht van toepassing en bij geschillen zijn enkel de bevoegde Belgische rechtbanken arrondissement Hasselt bevoegd. Indien om redenen van internationaal recht toch een ander recht van toepassing is, zal bij de interpretatie van huidige algemene voorwaarden in de eerste plaats teruggegrepen worden naar Boek VI van het Belgisch Wetboek Economisch Recht.
  • Bij buitengerechtelijke regeling van het geschil is de Consumentenombudsdienst van de Federale Overheid bevoegd om elke aanvraag tot buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen te ontvangen. Deze zal op haar beurt de aanvraag ofwel zelf behandelen ofwel doorsturen naar een gekwalificeerde entiteit. U kan de Consumentenombudsdienst bereiken via deze link: https://consumentenombudsdienst.be/nl
  • Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kan u bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via deze link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL
2. Garantie

Wanneer je een eSafe pakketbrievenbus bij GEORGE in huis haalt, weet je dat je kiest voor uitstekende kwaliteit en de beste service! Om dit in de verf te zetten verkrijg je enkel en alleen bij GEORGE garantieattesten doorgestuurd na aankoop. 

Wij garanderen dat onze goederen conform zijn aan je bestelling en voldoen aan de normale verwachtingen die je ervan mag hebben rekening houdende met de specificaties van het product. Wij garanderen je natuurlijk ook dat onze goederen voldoen aan alle op het ogenblik van je bestelling bestaande wetten.

  • Bovendien hanteren wij de wettelijke minimumgarantietermijn van 2 jaar indien het goed niet conform is aan de geplaatste bestelling. Dit betekent dat bij gebreken of defecten aan het goed tot 2 jaar na de levering dit goed kosteloos wordt hersteld, dan wel vervangen. Voor meer informatie kan je steeds onze algemene voorwaarden raadplegen, bij artikel 8 ‘Conformiteit en garantie’.

Naast de wettelijke garanties kan je genieten van aanvullende fabrieksgaranties die door onze toeleverancier eSafe worden gegeven.

  • eSafe geeft een garantie van 10 jaar op de aluminium onderdelen van het product betreffende kleurvastheid.
  • eSafe biedt een waarborg van 5 jaar aan op de glans van de gelakte profielen.

Wettelijke garantie eSafe- GEORGE Pakketboxen10 jaar garantie op kleur eSafe- GEORGE Pakketboxen5 jaar garantie op glans eSafe- GEORGE Pakketboxen

Scroll naar top