Betalen, verzenden en retourneren

GEORGE Pakketboxen hecht veel belang aan een veilige betaling, gratis snelle levering en een eenvoudig retourbeleid wanneer je bij ons een pakketbrievenbus koopt. Ontdek snel hoe GEORGE zo’n zaken aanpakt…

Een veilige betaling

Net zo veilig als de pakketbrievenbussen.

Door wie?

In de webshop van DeliverEASE bvba kan je eenvoudig en veilig online betalen. De betalingen worden afgehandeld door Mollie Payments. Mollie Payments is een gerenommeerde internationale payment provider die als onafhankelijke en door de overheid gecontroleerde partner de betalingstransactie afhandelt. Door DeliverEASE bvba zelf wordt er nooit kritische betaalinformatie opgeslagen.

Hoe werkt het?

Tijdens het bestelproces kan je in het bestelformulier van onze webshop de gewenste betalingsmethode aanduiden. Nadat je de bestelling effectief geplaatst hebt, word je automatisch naar het betaalscherm van Mollie Payments geleid waar je eenvoudig de betaling kunt doorvoeren. Na ingeven van je betaalgegevens en authenticatie via de kaartlezer van je bank word je betaling veilig afgerond. Om de veiligheid van het afronden van online betalingen te waarborgen, voldoet Mollie Payments aan een diversiteit van veiligheidsregels en technologieën, gesteld door de financiële instellingen. Verder houdt Mollie Payments uiteraard rekening met je privacy.

Welke betalingsmogelijkheden?

DeliverEASE bvba biedt je de volgende betalingsmogelijkheden aan:

  • Bancontact/Mister Cash
  • KBC/CBC Betaalknop
  • Belfius Direct Net
  • ING Home’Pay
  • Creditcard (Visa, MasterCard, …)
  • PayPal
  • ApplePay

Er zijn uiteraard geen kosten verbonden aan DeliverEASE bvba bij het gebruik van deze betalingsmogelijkheden.

Betalingsmogelijkheden - GEORGE Pakketboxen en eSafe Pakketbrievenbussen

Een snelle en gratis verzending

Zo kan jij hopelijk snel en gratis jouw bestelde pakketjes ontvangen in de pakketbrievenbus.

Risico

Onze verzendingen gebeuren steeds op ons risico. Je hoeft je dus geen zorgen te maken om goederen die onderweg verloren gaan.

Waar?

  • Elke bestelde pakketbrievenbus of pakketbox wordt standaard en bovendien gratis verzonden naar het door jou bij je bestelling aangegeven adres binnen de Benelux.
  • Mocht je dit toch wensen, dan kan je in het overzicht van de winkelmand ook kiezen voor ‘Afhaling’. In dat geval ben je welkom op ons adres in de Kempische Steenweg 311 bus 2.13, 3500 Hasselt, België.

Tip bij afhaling: in de navigatie geef je ‘Research Campus’ in (zonder huisnummer), 100 m verder parkeren op de ‘Visitors’ (bezoekers) parking en aanmelden aan de receptie in het hoofdgebouw 1 of bel +32 (0)495 52 21 56.

Wanneer?

  • Je mag levering van je pakketbrievenbus of pakketbox verwachten binnen de hieronder aangegeven termijn, vanaf ontvangst van de betaling:
    Kleur Mat Zwart (standaard): 1 week
    Standaard RAL-kleur (optioneel): 4 weken
    Vrije keuze RAL-kleur (optioneel – op aanvraag): 8 weken
  • We houden je via telefoon en/of e-mail op de hoogte van de precieze leverdatum.

Door wie?

  • Leveringen gebeuren door TNT.
  • We vragen je om op de afgesproken leverdatum aanwezig te zijn op het leveradres en via het opgegeven telefoonnummer bereikbaar te zijn zodat je de goederen in ontvangst kunt nemen. Je mag hiervoor uiteraard ook een gemachtigde aanstellen.

Plaatsing?

  • Belangrijk: levering staat NIET gelijk aan plaatsing of installatie van de pakketbrievenbus of pakketbox. Maar ook dit kan GEORGE uiteraard voor jou doen. Hiervoor verwijzen we je graag naar onze extra (bij te betalen) service ‘Installatie door GEORGE‘.

Wat bij problemen?

  • Als we niet tijdig kunnen leveren, verwittigt GEORGE je altijd voor het verstrijken van de voorziene leveringstermijn. Als we dit niet doen, kan je kosteloos afzien van je bestelling. In dat geval betalen wij je uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding terug.
  • Indien de door ons geleverde goederen tijdens het transport werden beschadigd, niet overeenstemmen met de artikelen die op de leveringsbon vermeld staan of niet overeenkomen met de artikelen die je had besteld, moet je dit zo snel mogelijk en zeker binnen de 3 dagen melden en de artikelen naar ons terugsturen binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst.
  • We kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor enige gevolgschade wegens laattijdige levering of niet-levering door de transporteur die de onderneming heeft aangesteld. Onze aansprakelijkheid blijft in dergelijke gevallen beperkt tot de waarde van de artikelen waarvan wordt aangetoond dat ze niet door de klant werden ontvangen.

Terugzenden?

Een vlotte retour

Natuurlijk hopen we dat je je pakketbrievenbus niet moet retourneren, maar toch geven we het je even mee!

  • Als je goederen of diensten bij ons koopt, heb je gedurende 14 dagen vanaf de levering het recht om te beslissen dat je de goederen niet wil houden. Je kan je bestelling dan zonder betaling van een boete en zonder opgave van reden terugsturen.
  • Deze bedenktermijn en het bijhorende herroepingsrecht kunnen we helaas niet toepassen voor producten die we volgens jouw specificaties hebben laten maken en/of zodanig exclusief/configureerbaar zijn dat ze niet wederverkoopbaar zijn, die een duidelijk persoonlijk karakter hebben en/of die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden, zoals bijvoorbeeld (maar niet uitsluitend):
    • eSafe CONNECT-serie
    • Smartpanels met pakketvak
    • Fenix Front XL
    • Optionele RAL-kleuren met een meerprijs, buiten de standaard kleur RAL 9005 zwart
    • Gravures
    • Huisnummers indien gebruikt
    • Installatie door GEORGE
  • De directe kosten van het terugzenden van de goederen per koerier komen voor jouw rekening.
  • Binnen de 14 dagen nadat we je bestelling teruggekregen hebben of je hebt aangegeven dat je wil afzien van de overeenkomst, betalen we je de volledige aankoopprijs ervan terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je hebt betaald.
  • Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen of tot je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
  • Tijdens de eerste 14 dagen na de levering verwachten we dat je zorgvuldig omgaat met de bestelling en de verpakking. Als je de goederen nog wil kunnen terugsturen zoals hierboven omschreven, mag je ze enkel in die mate uitpakken of gebruiken als nodig is om te kunnen beoordelen of je het goed wenst te behouden. Teruggestuurde goederen mogen gepast zijn, maar mogen niet gebruikt zijn. Als je de goederen terugstuurt, moet dit gebeuren met alle geleverde toebehoren (zoals bijv. maar niet uitsluitend de sleutels, dempingplaat en/of -mousse en dit in hun originele vorm, bij voorkeur in de originele staat en verpakking en rekening houdende met onze instructies hieronder:

Je kan je retourpakket retourneren via de post of een koerier of terugbrengen naar ons punt voor Afhaling (Kempische Steenweg 311 bus 2.13, 3500 Hasselt, België)

Tip bij terugbrengen: in de navigatie geef je ‘Research Campus’ in (zonder huisnummer), 100 m verder parkeren op de ‘Visitors’ (bezoekers) parking en aanmelden aan de receptie in het hoofdgebouw 1 of bel 0032 0495 52 21 56.

  • Indien het teruggestuurde product op een of andere manier in waarde verminderd is, behoudt DeliverEASE zich het recht voor om je aansprakelijk te stellen en schadevergoeding te eisen voor elke waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
  • Om je herroepingsrecht, zowel in het geval van levering van diensten als levering van goederen snel en correct uit te oefenen, kan je het hieronder vermelde formulier invullen en dit opsturen ter attentie van DeliverEASE bv:
 –> Download hier het: ‘Modelformulier voor herroeping – GEORGE Pakketboxen’ <–

Per e-mail: hello@deliverease.be

Per post: DeliverEASE bv, Kempische Steenweg 311 bus 2.17, 3500 Hasselt, België. Wij zullen je per e-mail een ontvangstbevestiging van jouw herroeping sturen.

Scroll naar top