Vragen?

Neem contact met GEORGE, hij helpt je verder met een glimlach!

Veelgestelde vragen aan GEORGE

Waarom moet ik mijn pakketbrievenbus bestellen bij GEORGE Pakketboxen?

Wanneer je koopt bij GEORGE Pakketboxen, koop je bij dé eSafe expert. Dat wordt verder ondersteund doordat wij met trots zijn benoemd als 'eSafe Preferred Partner & Installer'. 

De adviseurs van GEORGE hebben al meerdere online shoppers en bedrijven geholpen in hun zoektocht naar de ideale manier om hun pakjes zorgeloos te ontvangen. Bij GEORGE kan zelfs de meest kritische klant met een gerust hart terugvallen op de jarenlange ervaring en knowhow van GEORGE om de design pakketbrievenbus perfect te laten aansluiten op het uiterlijk van zijn of haar woning, appartement, bedrijfsgebouw of project. 

GEORGE houdt ervan om z'n klanten in de watten te leggen. Bij de aankoop van een pakketbrievenbus kan je genieten van unieke extra's, zoals:

  • Gratis levering aan huis, altijd inbegrepen!
  • Ontvang de GEORGE installatiekit gratis bij aankoop van een nieuwe pakketbrievenbus
  • Na je aankoop ontvang je van ons gratis €175 aan waardebonnen. Zo kan jij je pakjes van Belgische, lokale webshops onmiddellijk laten afleveren in jouw eSafe pakketbrievenbus.
  • GEORGE is 'eSafe Preferred Partner & Installer' en zo koop je dus bij een echte expert!
  • Je ontvangt de nodige garantieattesten bij aankoop van een pakketbrievenbus.
  • De eSafe pakketbrievenbussen zijn getest en goedgekeurd door bpost.
  • GEORGE staat je graag te woord tijdens een online demo, maak nu je afspraak!

Uiteraard, GEORGE helpt je met een glimlach! We nodigen je graag uit voor een online demo, klik hier om een online afspraak te maken.

Wil je liever een bezoekje brengen aan onze toonzaal? Neem contact op met GEORGE, dan verwelkomen we je graag met een tasje koffie 😉

Kortom, GEORGE gaat samen met jou aan de slag om de perfecte pakketbrievenbus te vinden, zodat jij voortaan zorgeloos pakjes kan ontvangen!

Bestellen

Er zijn verschillende manieren om het product te vinden waar je naar op zoek bent. Met de zoekbalk die rechts bovenaan zichtbaar is op de webshop kun je een zoekopdracht ingeven. Vul enkele termen in en alle gerelateerde zoekresultaten zullen worden weergegeven. Met de zoekbalk kan je bijvoorbeeld zoeken naar 'smartpanel' of 'dropbox', waarna de pakketbrievenbussen met deze zoektermen zullen weergegeven worden.

 

Een tweede manier om de geschikte pakketbrievenbus te zoeken is door te kiezen uit de verschillende categorieën. Bovenaan, in de zwarte balk staan de verschillende categorieën weergegeven, wanneer je klik op één van deze woorden zal je terecht komen op de gekozen categorie en z'n bijhorende pakketbrievenbussen. De categorieën op de webshop van GEORGE zijn:

  • SHOP: dit is de algemene shop waar alle pakketbrievenbussen door elkaar worden weergegeven;
  • DROPBOX: dit is het meest toegankelijke model in het assortiment en beschikt over 3 verschillende pakketbrievenbussen;
  • FENIX: dit zijn de bestsellers binnen het assortiment. De FENIX-collectie straalt erg veel klasse en elegantie uit, geschikt dus voor een heleboel opritten. Je hebt de keuze uit 8 verschillende pakketbrievenbussen;
  • SHOPPING BOX: dit is de verzameling van andere pakketbrievenbussen, die allemaal ideaal zijn voor de online shopper! In deze categorie vindt je een 15 tal pakketbrievenbussen terug;
  • MUST HAVE: GEORGE houdt van een propere afwerking, daarom zijn er onze must haves! Zo maak je je pakketbrievenbus en voortuin helemaal hoe jij het graag ziet op je oprit. Je hebt een ruime keuze van verschillende mogelijkheden, voor ieders wat wils!
  • KOOPJESHOEK: Aangezien GEORGE dol is op kortingen, zal jij dat vast ook zijn! Ontdek daarom onze koopjeshoek waar enkele modellen beschikbaar zijn tegen een spotprijsje! Sla jij je slag?

 

Zeker op de shop-pagina krijg je heel wat zoekresultaten te zien. Je kunt dankzij een aantal filters je aantal resultaten beperken tot enkel de pakketbrievenbus die jij wilt zien. Deze filters bevinden zich aan de linkerkant van de shop-pagina. Je kunt filters op prijs, productcategorie of op de plaats van oplossing waar je naar zoekt. Om het helemaal af te maken kan je ook nog deze resultaten gaan sorteren:

  • Standaard sortering: Dit is in de volgorde dat GEORGE graag de pakketbrievenbussen weergeeft.

  • Sorteren op populariteit: Nu staat de populairste pakketbrievenbus bovenaan.

  • Op gemiddelde waardering sorteren: De pakketbrievenbussen die gemiddeld het beste scoort is als eerste zichtbaar, zo koop jij vast en zeker de favoriet van de klanten van GEORGE.

  • Sorteren op de nieuwste: Ben jij iemand die houdt van het allernieuwste in huis te hebben? Gebruik dan zeker deze sortering!

  • Sorteren op prijs: van laag naar hoog: De goedkoopste producten komen als eerste te staan, de duurste staan helemaal achteraan. 

  • Sorteren op prijs: van hoog naar laag: De duurste producten zie jij als eerste, helemaal beneden zal je de goedkopere producten terugvinden.

 

Als je een pakketbrievenbus hebt gekozen die volledig voldoet aan je eisen, kan je met slechts enkele klikken het product in de winkelmand plaatsen. Dit doe je door op de rode knop te klikken met de tekst 'In winkelmand', vervolgens kan je je bestelling bekijken door te klikken op het winkelmandje in de zwarte balk. 

Nadat je een artikel hebt gevonden dat geschikt is voor je woning, bedrijf of appartement en je de kleur van je dromen hebt gekozen, kan je de gewenste pakketbrievenbus in je winkelwagen plaatsen door te klikken op een rode knop met de tekst 'In winkelmand'. Vervolgens kun je verder shoppen, om bepaalde must haves nog toe te voegen. 

 

In de winkelwagen

In het winkelmandje, te vinden aan de rechterkant van de zwarte balk kan je je winkelmandje bekijken. Je krijgt vervolgens een overzicht van alle producten die je in je winkelmandje hebt geplaatst. Je kan belangrijke extra's zoals huisnummers/letters nog toevoegen aan je winkelmandje. Het totaalbedrag is hier te vinden, alsook moet je hier de keuze maken tussen verzenden of afhalen. Vervolgens klik je op de rode knop 'Doorgaan naar afrekenen'. Op de volgende pagina dien je de nodige verzend-en factuurgegevens in te vullen, er is ook een mogelijkheid om in het onderste invulvak nog een opmerking met ons te delen.

Let op! De artikelen in je winkelwagen zijn niet voor je gereserveerd. 

 

Wat na je bestelling?
Kort na je bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail met je bestelnummer. We sturen ook een e-mail wanneer je pakketbrievenbus jouw kant op komt. En nu nagelbijten tot je nieuwste aanwinst er is 🙂

Wanneer u uw bestelling wilt wijzigen, is het vooral belangrijk dat dit zo snel mogelijk na de aankoop gebeurd! Stel dat je dus bijvoorbeeld de verkeerde huisnummers hebt besteld, neem je best contact op met GEORGE (best telefonisch) om dit te melden. Hoe langer je wacht, hoe groter de kans is dat uw order al in productie is gegaan bij onze fabrikant, hoe moeilijker het wordt om je bestelling te wijzigen.

 

Er bestaat uiteraard altijd nog zoiets als het herroepingsrecht, waar je zonder opgave van reden en zonder meerkost je bestelling kan retourneren. Opgelet, denk eraan dat bepaalde producten zijn uitgesloten van retour, lees meer hierover op de pagina 'BETALEN, VERZENDEN & RETOURNEREN' of verder onderaan bij deze veelgestelde vragen..

De fabrikant (eSafe) verzendt jouw pakketbrievenbus meestal rechtstreeks vanuit het magazijn. Eenmaal de bestelling is geplaatst bij hen, is het niet meer mogelijk om het afleveradres te wijzigen. Best neem je contact op met de klantendienst van GEORGE indien je een afleveradres wenst te wijzigen. Dit kan via +32 11 25 66 60 of via hello@deliverease.be.

 

De tip van GEORGE: Wanneer je binnenkort bijvoorbeeld intrek neemt in je nieuwe woonst en je pakketbrievenbus is nog niet geleverd. Dan raadt GEORGE aan om bij het invulvak tijdens het afrekenen een mededeling te zetten om te melden vanaf wanneer er geleverd dient te worden op het nieuwe adres en dit adres ook mee te delen in dit invulvak!

STEFAN - AURELIA: invulvak maken

Betalen

Op de webshop van GEORGE kan je veilig betalen aan de hand van de volgende mogelijkheden:

  • Bancontact/Mister Cash
  • KBC/CBC Betaalknop
  • Belfius Direct Net
  • ING Home’Pay
  • Creditcard (Visa, MasterCard, …)
  • PayPal
  • ApplePay

Uiteraard worden er geen extra kosten in rekening gebracht bij het gebruik van deze betalingsmogelijkheden.

Betalingsmogelijkheden - GEORGE Pakketboxen

Voor de online betalingen in de shop van GEORGE maken wij gebruik van een SSL-verbinding, anders gezegd een Secure Sockets Layer verbinding. Dit betekent dat alle persoonlijke gegevens die je ons toevertrouwd versleuteld worden. Hierdoor kunnen andere deze informatie niet zien. De belangrijkste bescherming blijft echter je eigen wachtwoord. De tip van GEORGE luidt dan ook: "Geef je wachtwoord nooit aan andere mensen! Zorg dat enkel jij toegang hebt tot je account!"

 

GEORGE Pakketboxen voldoet aan alle geldende privacywetgeving en alle wettelijke voorschriften, daarom zijn we houder van het SafeShops kwaliteitslabel. Zo kan je veilig en betrouwbaar shoppen bij GEORGE! Je contactinformatie wordt enkel gebruikt om je bestelling te verwerken en om onze diensten voortdurend te verbeteren. Informatie wordt nooit zonder jouw toestemming verstrekt aan derden. Wil je hier meer over weten? Ontdek ons privacy beleid dan!

Product

Wanneer je een pakketbrievenbus besteld op de webshop van GEORGE kan je genieten van de GEORGE installatiekit of van de montagebeugel die je samen met je pakketbox kan bestellen. Op die manier wordt je pakketbrievenbus bevestigen plots een stuk eenvoudiger. Er wordt een montageplannetje meegeleverd, zo kan je zelf eenvoudig aan de slag! Wil je graag profiteren van de handigheid van GEORGE bij het plaatsen van je pakketbrievenbus? Doe dan beroep op hem, door dit product toe te voegen aan je winkelmandje: Installatie door GEORGE!

 

Bij de meeste producten in de shop van GEORGE is er een handleiding n een technische fiche beschikbaar. Zo niet, neem gerust contact op met GEORGE, dan bezorgt hij jou de juiste documenten!

Voor advies of vragen, kan je ook altijd contact opnemen met GEORGE via 011 25 66 60 of via hello@deliverease.be.

Ja, dit is mogelijk! GEORGE bekijkt en bespreekt graag met jou de mogelijkheden! Je kan contact nemen met hem via:

U kan uw eSafe pakketbrievenbus het beste poetsen met lauw water & een propere doek. Voor een donkere brievenbus raden we een donkere doek aan. Voor een bleke brievenbus een lichte doek.
Gebruik absoluut geen zeep, schuurmiddel of enig ander product dat een bijtend middel bevat. Zoals hiervoor al aangegeven gebruik een doek en absoluut geen schuurspons. Dit zorgt ervoor dat u krassen krijgt in de lak. Ververs tijdens het poetsen regelmatig het water én blijf zeker niet steeds op dezelfde plaats wrijven om de lak niet te beschadigen en strepen te vermijden.

Als je meer informatie wilt over het digitaal cijferslot, raadt GEORGE aan op onderstaande handleiding even door te nemen.

Handleiding: digitaal cijferslot

Heb je na het lezen van de handleiding toch nog enkele vragen? Neem dan contact op met GEORGE!

Uiteraard kan je zelf de code van je digitaal cijferslot van je pakketbrievenbus wijzigen. GEORGE geeft je hieronder de verschillende stappen weer: 1. Druk op het logo 2. Toets de oude gebruikerscode in 3. Toets 02 in 4. Toets de nieuwe gebruikerscode in 5. Herhaal de nieuwe gebruikerscode OF 1. Druk op het logo 2. Toets de master code in 3. Toets 02 in 4. Toets de nieuwe gebruikerscode in Je kan ook steeds de 'Handleiding: digitaal cijferslot' raadplegen voor verdere informatie. Is het na het doorlopen van deze stappen nog steeds niet gelukt of heb je nog andere vragen? Aarzel dan niet om contact op te nemen met GEORGE!

 

Je batterijen van het digitaal cijferslot doe je als volgt:

1. Open de brievenbus met de code.
2. Schroef op de achterzijde de schroef van de sluitstang los en neem het slotstuk af.
3. Schroef de resterende 2 schroeven van de slotmodule los. Let op dat het voorste deel van het slot niet uit de brievenbus valt.
4. Schroef het beschermingsplaatje binnenin los. U kan nu de batterijen vervangen (2 x type LR6). Nadat deze vervangen zijn schroeft u de beschermingsplaat terug op zijn plaats. Daarna kan u het slot opnieuw monteren op de brievenbus.

Je kan altijd onderstaande handleiding downloaden met instructieafbeeldingen:

Handleiding: batterijen vervangen

Gebruik lauw water om het sleutelslot en/of valklep te ontdooien. Wrijf de eSafe pakketbrievenbus onmiddellijk droog met een doek om te voorkomen dat het water opnieuw gaat vastvriezen. 

Gelukkig kunnen de meeste sleutels bijbesteld worden. Hiervoor heeft GEORGE het type pakketbrievenbus nodig + de code die op uw slot vermeld staat. Dit geef je door aan GEORGE via hello@deliverease.be of via de contactpagina

Helaas, is het niet mogelijk om nieuwe sleutels te bestellen voor een pakketbrievenbus met digitaal cijferslot. Elke sleutel is hiervoor uniek. Bent u toch uw sleutels kwijt zal u een volledig nieuw slot moeten aankopen. In dit geval neem je best even contact met GEORGE!

Er zijn 2 methoden om ervoor te zorgen dat uw pakketten succesvol in uw eSafe pakketbrievenbus geleverd worden:

2. Tijdens het plaatsen van uw bestelling kan je het al meegeven dat het geleverd dient te worden in een pakketbrievenbus.

We raden u aan om voor uw voornaam In eSafe PAKKETBUS aub te vermelden bij een online bestelling, zodat de koerierdienst weet dat hij in uw pakket(brieven)bus moet leveren en u hiervoor toestemming geeft.

Heeft uw eSafe een cijferslot? Vergeet niet uw code mee te geven bij uw online bestellingen zodat de koerierdienst steeds toegang heeft tot uw pakket(brieven)bus. Afhankelijk van de webshop kan u de code meegeven in het vak Bedrijfsnaam, Bus, Voornaam, Achternaam… Vermijd deze in het adresvak te vermelden, aangezien deze in dat geval niet altijd op het pakje terechtkomt.

Indien u problemen ondervindt met de aflevering van pakjes kan u de meegeleverde sticker op de pakketbrievenbus aanbrengen om aan te geven dat uw brievenbus ook pakjes in ontvangst kan nemen. 

2. Er bestaat een invulformulier bij tal van koerierdiensten.

Merkt u dat de koerierdiensten uw pakjes niet afleveren in uw eSafe pakketbrievenbus? Op de websites van de verschillende koerierdiensten kan u uw leveringsvoorkeuren doorgeven. Kies hier voor op een veilige plaats leveren’ met de vermelding dat u een eSafe pakketbrievenbus hebt.

DPDGeef DPD Neerzettoestemming zodat u op elk moment pakketten kunt ontvangen, zelfs als u niet thuis bent. Hiermee kan u vertellen dat het pakket in uw eSafe pakketbrievenbus mag achtergelaten worden.

DHLMet ‘Afgesproken Plek’ kan u de DHL bezorger toestemming geven om uw pakket achter te laten op een plek rondom uw huis. U kan deze optie online selecteren nadat DPD uw zending gesorteerd heeft. U moet dit wel per pakket opnieuw doorgeven dat uw eSafe pakketbrievenbus uw ‘Afgesproken plek’ is.

Post NL: Het onbeheerd achterlaten van uw pakket op een ‘safe place’ is op dit moment nog niet mogelijk bij Post NL. Je kan proberen om een korte mededeling aan je voordeur te hangen, om er toch voor zorgen dat dit afgeleverd wordt in je pakketbrievenbus. Echter is dit geen zekerheid of garantie op levering in je pakketbrievenbus!

Verzending en retourneren

Je kan ervoor kiezen om je pakketbrievenbus te komen afhalen, deze mogelijkheid kan je aanvinken in je winkelmandje. GEORGE heeft je dan met veel plezier welkom in onze toonzaal, deze is gelegen op Kempische Steenweg 311 - bus 2.13, 3500 Hasselt (België).

De tip van GEORGE bij afhaling: in de navigatie geef je ‘Research Campus’ in (zonder huisnummer), 100 m verder parkeren op de ‘Visitors’ (bezoekers) parking en aanmelden aan de receptie in het hoofdgebouw 1 of bel +32 0495 52 21 56.

GEORGE zorgt ervoor dat elke bestelde pakketbrievenbus standaard en bovendien gratis verzonden naar het door jou bij je bestelling aangegeven adres binnen de Benelux. (België - Nederland - Luxemburg).

Pssst, wist je trouwens dat GEORGE het risico van de verzendingen steeds op zich pakt? Je hoeft je dus geen zorgen te maken om goederen die onderweg verloren gaan.

De eSafe pakketbrievenbus en huisnummers worden verzonden met de koerierdienst 'TNT'. Als GEORGE de bestelling verwerkt heeft, ontvang je een mailtje met de vermoedelijke verzenddatum. Dit is de datum waarop de bestelling vertrekt met TNT. De levering gebeurt steeds 1 werkdag later. 1 werkdag vóór levering ontvangt de klant de track and trace van TNT waarmee hij de zending kan volgen.

 

De GEORGE installatiekit wordt afzonderlijk verzonden met de koerierdienst 'bpost'. Als GEORGE de bestelling verwerkt heeft, wordt meteen de zendnota voor Bpost opgemaakt en ontvang je een mailtje van bpost waarmee je de zending kan volgen aan de hand van de status. Bijvoorbeeld wanneer uw pakketje klaargemaakt is door verzender – in verwerking door bpost – onderweg voor levering enzovoort. 

 

Het is mogelijk wanneer u een eSafe pakketbrievenbus uit de eigen stock van GEORGE besteld (momenteel zijn dit de modellen Dropbox Small (RAL 9005) - Nexus Medium (RAL 9005) - de modellen uit de koopjeshoek) dat deze worden geleverd met bpost.

Pssst, wist je trouwens dat GEORGE het risico van de verzendingen steeds op zich pakt? Je hoeft je dus geen zorgen te maken om goederen die onderweg verloren gaan.

 

In beide gevallen van levering is wel GEORGE niet verantwoordelijk voor vertragingen die worden opgelopen bij de koerierdiensten. De verwerking van de pakketjes in de magazijnen van de koerierdiensten behoort nog niet tot GEORGE zijn takenpakket 😉

Wanneer je een pakketbrievenbus bij GEORGE koopt willen we graag open en eerlijk zijn over de leveringstermijn, vanaf we jouw betaling hebben ontvangen. GEORGE hanteert daarom volgende termijnen:

  • Standaardkleur: Gitzwart mat - RAL 9005: Normaal gezien binnen 1 werkweek
  • Andere standaard kleuren: RAL 7016 - 9006 - 8004 - 9007 - 8019 - 7039 - 9008 - 9016: Normaal gezien binnen de 4 werkweken
  • Vrije keuze: RAL kleur (op aanvraag): Normaal gezien binnen de 8 werkweken

GEORGE kan rekenen op fantastische medewerkers, zij houden je via telefoon en/of e-mail op de hoogte van de precieze leverdatum.

Let op:

  • Wanneer u beroep doet op maatwerk kan de levertermijn langer zijn als bovenstaande. Wij houden je uiteraard op de hoogte van de precieze leverdatum.
  • Op bepaalde momenten is het mogelijk dat GEORGE of onze fabrikant eSafe in jaarlijks verlof is. Hierdoor zouden er vertragingen mogelijk zijn bij de levering. Wij communiceren dit steeds op onze pagina (en sociale media) zodat je op de hoogte bent van mogelijke vertragingen.

De tip van GEORGE: Wanneer je door de langere levertermijn, een tijdje zonder brievenbus zit bieden we je (gratis) een tijdelijke brievenbus in afwachting van de levering van je nieuwe pakketbrievenbus. Voeg dit product dan toe tot je winkelmandje 🙂

Helaas kunnen we de bedenktermijn en bijhorend herroepingsrecht niet toepassen voor producten die speciaal voor jou zijn gemaakt op maat of exclusief kunnen gebruikt worden door jou, waardoor wederverkoop niet mogelijk is door het persoonlijk karakter. Daarom kunnen volgende producten niet worden teruggezonden, zoals bijvoorbeeld (maar niet uitsluitend):

    • eSafe CONNECT-serie
    • Smartpanels met pakketvak
    • Fenix Front XL
    • Optionele RAL-kleuren met een meerprijs, buiten de standaard kleur RAL 9005 zwart
    • Gravures
    • Huisnummers indien gebruikt
    • Installatie door GEORGE

Wanneer je een product retour stuurt, heeft GEORGE enkele voorwaarden opgesteld. Ontdek hier wat belangrijk is (niet juridisch bindend):

  • Als je goederen of diensten bij GEORGE aanschaft, heb je 14 dagen vanaf de levering het recht om te beslissen of je de goederen wilt houden of niet. Je kan zonder opgave van reden en zonder boete je bestelling terugsturen.
  • Om je herroepingsrecht, zowel in het geval van levering van diensten als levering van goederen snel en correct uit te oefenen, kan je het hieronder vermelde formulier invullen en dit opsturen ter attentie van DeliverEASE bv: Model voor herroeping - GEORGE Pakketboxen (klik hier) in te vullen en ons te bezorgen (dit kan via mail: hello@deliverease.be of via de post naar Kempische Steenweg 311, bus 2.13, 3500 Hasselt (België).
  • Ontdek welke producten van GEORGE uitgesloten zijn van retour, is de vraag hierboven.
  • De directe kosten van het terugzenden van de goederen per koerier komen voor jouw rekening.
  • Binnen de 14 dagen nadat we je bestelling teruggekregen hebben of je hebt aangegeven dat je wil afzien van de overeenkomst, betalen we je de volledige aankoopprijs ervan terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je hebt betaald.
  • Tijdens de eerste 14 dagen na de levering verwachten we dat je zorgvuldig omgaat met de bestelling en de verpakking. Als je de goederen nog wilt kunnen terugsturen zoals hierboven omschreven, mag je ze enkel in die mate uitpakken of gebruiken als nodig is om te kunnen beoordelen of je het goed wenst te behouden. Teruggestuurde goederen mogen gepast zijn, maar mogen niet gebruikt zijn. Als je de goederen terugstuurt, moet dit gebeuren met alle geleverde toebehoren (zoals bijv. maar niet uitsluitend de sleutels, dempingplaat en/of -mousse en dit in hun originele vorm, bij voorkeur in de originele staat en verpakking en rekening houdende met onze instructies hieronder:
    • Je kan je retourpakket retourneren via de post of een koerier of terugbrengen naar ons punt voor Afhaling (Kempische Steenweg 311 bus 2.13, 3500 Hasselt, België)

      Tip bij terugbrengen: in de navigatie geef je ‘Research Campus’ in (zonder huisnummer), 100 m verder parkeren op de ‘Visitors’ (bezoekers) parking en aanmelden aan de receptie in het hoofdgebouw 1 of bel 0032 0495 52 21 56.

  • Indien het teruggestuurde product op een of andere manier in waarde verminderd is, behoudt DeliverEASE zich het recht voor om je aansprakelijk te stellen en schadevergoeding te eisen voor elke waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Ontdek meer over de retourvoorwaarden op de pagina 'BETALEN, VERZENDEN & RETOURNEREN' of op onze 'algemene voorwaarden, artikel 5 Herroepingsrecht'.

Heb je verder nog specifieke vragen? Neem dan gerust contact op met GEORGE, hij staat je met veel plezier te woord!

GEORGE verzekert je een terugbetaling binnen de 14 dagen nadat we je bestelling teruggekregen hebben of je hebt aangegeven dat je wil afzien van de overeenkomst. We betalen je de volledige aankoopprijs ervan terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je hebt betaald.

Tenzij er sprake is van een waardevermindering van het product, ontvang je het volledige aankoopbedrag terug. Meer informatie over de waardevermindering in de Algemene voorwaarden, artikel 5 Herroepingsrecht, puntje 7.

GEORGE mag wachten met de terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen of tot je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Garantie

Wanneer je een eSafe pakketbrievenbus aanschaft bij GEORGE kies je voor een uitstekende kwaliteit en (na-)service. Wij hanteren uiteraard de wettelijke minimumgarantietermijn van 2 jaar indien het product niet overeenkomt met de geplaatste bestelling. Dit betekent dat bij gebreken of defecten aan het goed tot 2 jaar na de levering dit goed kosteloos wordt hersteld, dan wel vervangen. Voor meer informatie kan je steeds onze algemene voorwaarden raadplegen, bij artikel 8 ‘Conformiteit en garantie’.

Wettelijke garantie eSafe- GEORGE Pakketboxen

GEORGE zou GEORGE niet zijn als hij niets zorgt voor een extraatje voor z'n klanten! Naast de wettelijke garanties kan je genieten van aanvullende fabrieksgaranties die door onze toeleverancier eSafe worden gegeven.

  • eSafe geeft een garantie van 10 jaar op de aluminium onderdelen van het product betreffende kleurvastheid.
  • eSafe biedt een waarborg van 5 jaar aan op de glans van de gelakte profielen.

5 jaar garantie op glans eSafe- GEORGE Pakketboxen 10 jaar garantie op kleur eSafe- GEORGE Pakketboxen

GEORGE houdt van transparantie en goede service! Daarom ontvang je enkel en alleen bij GEORGE garantieattesten wanneer je een pakketbrievenbus aankoopt. Zo heb jij steeds zicht op welke garanties je kan beroepen. Zo moet jij je onnodig veel zoeken om te weten of je je kan beroepen op de aanvullende fabrieksgaranties, handig toch?

 

Deze garantiebewijzen worden meegestuurd in één van de mails als je een pakketbrievenbus bestelt.  

Scroll naar top